piątek, 24 lipca 2015

kontynuacja

Ten post jest kontynuacją przedwczorajszego posta i dnia.
Po zwiedzeniu Trzech Pagód, postanowiliśmy wybrać się w inne miejsce, jak się okazało równie popularnie turystycznie. Przejechanie z miejsca na miejsce zajęło może z 5 minut, więc jest to dość blisko siebie. Po drodze mijałam niezliczoną ilość pięknych budynków!

Te zdobienia i kolory są cudowne! 

Gdy dotarliśmy na miejsce okazało się, że jesteśmy przy murach miasta. Mury otaczają dość spory teren dookoła tworząc mniejsze miasto w mieście. Takie to przynajmniej sprawia wrażenie! 

Po przekroczeniu szerokiego muru znajdujemy się w wirze turystów, małych sklepików i miejscowych podchodzących z różnych stron aby coś Ci sprzedać.
Po przeciśnięciu się przez ludzi i jeżdżące po chodniku skutery widzimy więcej pięknych zdobień i budynków! 



Praktycznie przez większość tego terenu ciągnie się coś w stylu małej rzeczki/kanału. Ozdobione jest to różnymi figurami. kamieniami, roślinnością i małymi mostkami. Całość wyjątkowo przyciąga uwagę! 



Na koniec naszego pobytu tam odwiedziliśmy knajpkę znajomego moich przewodników;)
W wielu restauracjach. knajpkach i barach(głównie w Pekinie) zauważyłam, że gościom czekającym na zamówienie podaje się słonecznik na zabicie czasu haha 


Bardzo spodobał mi się tamtejszy wystrój. Był taki typowo chiński. Plus te miękkie poduszki na każdej ławce, które na myśl od razu przynoszą Chiny!

Jeśli będę miała okazje żeby tam wrócić, chociażby po to żeby pospacerować to na pewno skorzystam!

10 komentarzy:

  1. Cudowne i magiczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie kllaudy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, a widoki są naprawdę mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post, uwielbiam czytać Twoje opisy wycieczki do Chin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne zdjęcia,zazdroszczę takiej wycieczki :)
    klikniesz w linki u mnie na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej, jakie piękne zdjęcia i widoki :) tylko pozazdrościć podróży! mam nadzieję, że mnie kiedyś też uda się odwiedzić to miejsce, pozdrawiam!

    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia, mega zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne miejsce, nic tylko wsiąść w samolot i tam lecieć haha :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  8. .Masz bardzo ciekawego bloga chyba będę chyba tu częściej wbijać :)
    Obserwuje :)
    gabriellaaa6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo mnie motywuje:)