piątek, 3 lipca 2015

Międzyzdroje

Hej!
Wakacje rozpoczęłam jak najbardziej pozytywnie kilku dniowym pobytem nad naszym morzem. Pierwszego dnia pogoda była nie do końca zadowalająca, za to drugiego zaczerpnęłam aż za dużo słońca i do końca pobytu spędzałam czas szukając cienia haha



Miałam też okazje popłynąć statkiem. Mimo, że w tym miejscu jestem co roku i ciągle ten statek widziałam to jakoś nigdy nie zdecydowałam się żeby popłynąć. Mega mi się podobało!






Wybrałam się też do Muzeum Figur Woskowych, ponieważ doszło sporo nowych od czasu kiedy byłam tam ostatnim razem. Figura Angeliny Jolie jest tak samo piękna jak i sama ona:)


Do mojego wyjazdu zostało zaledwie 6 dni. Nie mogę się doczekać a z drugiej strony nie do końca w to jeszcze wierze! Będzie to moja jak dotąd najodleglejsza podróż za granice a podekscytowanie rośnie z każdym dniem!


Jak rozpoczęliście tegoroczne wakacje?

5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę! Ja nad morzem byłam dwa lata temu, ale dosłownie na jeden dzień, przejazdem. Nie zdążyłam się nim nacieszyć. Piękne zdjęcia, aż chciałoby się tam być.
    Czekam na Twoją podróż do Chin, jakbym to ja sama miała jechać haha.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja rozpoczęłam opalaniem :D Byłam tyle razy w Międzyzdojach a nigdy nie byłam w muzeum figur woskowych, trzeba to zmienić1 :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nad morze jezdze co roku od 3 lat ale nw czy w tym roku tez sie tam udam :) miłego wyjazdu :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w tamtym roku w Międzyzdrojach i bardzo mi się podobało :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post ;)) fajne zdjęcia

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo mnie motywuje:)